Oferta dodatkowa

Zadzwoń do nas:
+48 717 230 720
pn-pt 16:00-21:00, sob.10:00-18:00 (POK)
+ 48 515 207 509
pn-pt 10:00-21:00, sob-ndz-10:00-18:00 (Biuro)

Trening aerobowy jest najczęstszym rodzajem wysiłku polecanym na odchudzanie. Krótkie, intensywne serie ćwiczeń przyspieszają oddech, pracę serca i skutecznie spalają tłuszcz. Trening aerobowy obejmuje wszystkie typowe ćwiczenia na rozwój konkretnych mięśni, czyli np. brzuszki, pompki, podnoszenie ciężarów, ćwiczenia na atlasie, ale także maszerowanie, bieganie, jazdę na rowerze i pływanie. Ćwiczenia aerobowe pozwalają kształtować całe ciało. Jeśli ćwiczysz, żeby schudnąć, najbardziej optymalnym zestawem ćwiczeń dla ciebie jest znaczna dawka aerobów właśnie. Trening aerobowy wykonuje się z reguły w krótkich, intensywnych, następujących po sobie seriach. Podczas wykonywania ćwiczeń aerobowych mięśnie produkują energię przy wykorzystaniu procesów tlenowych, czyli aerobowych. Stąd też pochodzi nazwa tego treningu. U osoby ćwiczącej dochodzi do przyśpieszenia oddechu i pracy serca. W pierwszym etapie treningu aerobowego spalany zostaje glikogen zalegający w mięśniach, a następnie redukcji ulega tłuszcz.

 

Newsletter

Odbieranie
Regulamin
ZAPRASZAMY DO ZAPISÓW!
statystyka